zondag 19 september 2010

President op bezoek


Foto afkomstig van: Dispatch Now 24/7

Tamtamtam.....tijd voor een nieuw bericht aan mijn liefste heelverwegvanmij-mensjes!

Om in dit dorpje te wonen is bestwel 'n voorrecht. Je maakt dingen mee die je normaalweg niet zou kunnen meemaken. Deze week is de president van het land op bezoek gekomen en onze school ging hem zegmaar verwelkomen. We hebben z'n helekopter zien landen! Eerst laten ze groen rook in de lucht stijgen, zodat de piloot kan zien hoe de wind waait, en als de helikopter dan land, waait het stof en bladeren wat op de grond was in je gezicht, hehe. Best koel om mee te maken. Overal politie en bodyguards.

Deze week heb ik ook 'n brief gekregen van de Universiteit van Pretoria. Daar ook aangenomen! Maarja, ik ga nog steeds bij Potchefstroom studeren volgend jaar.

Dan heb ik nog iets te vertellen! Aan het begin van het jaar heb ik een “kort-kortverhaal” geschreven voor een wedstrijd. M'n verhaaltje is toen provinciaal nagekeken en is doorgedrongen naar de nationale wedstrijd.Deze week heb ik te horen gekregen dat ik 'n zilwer medaille heb gerkegen voor m'n verhaal! Nationaal! Ik heb het verhaaltje hieronder gepost, voor als je het wil ontcijferen, haha. Ohja! Melissa's, ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik jullie naam heb gebruikt. Ik vind Melissa gewoon een mooie naam. Niks persoonlijks! :D

Ik hoop dat je 'n leuk weekend hebt gehad en dat jullie nog lekker genieten van de kermis! Ruaan en ik hebben dit weekend de trouwvideo's gekeken van onze ouders. Hoe romantisch! Haha :) Succes met school, en weet dat jullie 'n speciaal plekje in m'n hart hebben. Onthoud om te glimlachen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten