zaterdag 11 september 2010

Lente!


Joanelle + Ruaan, Volkskool Matriekafskyd 25-08-2010

Hee!

Ik heb het nog all the way druk met schoolwerk! Ik ben bezig met m'n proefexamens (nog niet eindexamen!). Heb nog tot de 23ste elke dag 'n toets. Dan één weekje vakantie en dan leren voor eindexamen. Yay! M'n laatste schooldagje is al inzicht. Niet zo lang meer en dan ben ik – hopelijk –voor altijd klaar met school!

Vorige week (1 september) is het officieel lente geworden! Jippie! Dat maakt me zo blij! Het was gelyk ook 'n stuk warmer geworden en de bloemetjes en bloeisels verschijnen overal, net zoals vorig jaar toen we zo nieuw hier waren. Het is hier niet erg groen, dus je kunt je voorstellen hoe mooi het er dan uit ziet als er wél bloemen zijn. :) Zelfs narcissen! ...Doet me denken aan Nederland. We hebben een ochtend zelfs 'n piepklein beetje regen gehad deze week. Deed me ook terugdenken aan Nederland.

Een week voor de “officiele Lentedag”, was het m'n matriekafskyd waar ik het al over heb gehad. Ruaan en ik zagen er sexy uit, hehe! Ik moet even “pronken” met ons foto, hoor. Op facebook zijn nog meer foto's. De thema van die avond was James Bond en Moolin Rouge. Iedereen zag er sjiek uit en de zaal en het eten zagen er ook heel mooi uit! We waren in totaal negen eindexamenleerlingen, inclusief de afstandsonderwijsleerlingen (zonder de afstandsleerlingen zijn ik en 'n andere jongen de enige eindexamenleerlingen). Alle medewerkers van de school waren ook uitgenodigd en de leerlingen die “gastvrijheid” als vak hebben, hadden het eten voorbereid en geserveerd. We hebben gewoon rustig en gezellig - in stijl natuurlijk – gegeten, foto's laten nemen en na het eten gedanst.

Ik hoor dat school voor jullie nu al in jullie eerste week stressvol is. Ik wens je heel veel succes en sterkte toe! Als ik je raad mag geven: begin dit jaar goed! Doe wat gedaan moet worden en... reik naar je dromen, haha! Ik weet dat je het kunt! Maak er iets moois van!

That's all for now. Ik wilde bijna zeggen:
Fijne lente! Maarja, je weet wel, het gaat om het idee, haha.
Lots of love. Yours faithfully,
Joga

3 opmerkingen:

  1. Heey Jogii!
    Mooie foto hoor;)
    Ik mis je echt heel erg.
    Bij jullie is t nu lente, bij ons begint de herfst al bijna -over n maand-... En dat is ook te zien ook...
    School is idd best stressvol. Maar wel te doen nog.. het gaat nog erger wordenxD
    Nja.. ik ga hw maken, heb nu nog 1 tussenuur te gaan.. dusja..
    xoxoxoxoxoxo luvya<3
    MelJel
    -geen zin om in te loggen, vandaar anoniem-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jogaaaa,

    Super sexy foto! Echt super veel succes met je examens, maar je moet naar je eindexamen wel weer naar school hoor. Dan gaat het grote werk beginnen! :D
    Wij missen je wel, maar ik vind het erg leuk dat je het daar enorm fijn hebt! ;) Zo hoort het hé!
    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox <3
    Sanne en Melissa

    BeantwoordenVerwijderen