zaterdag 16 oktober 2010

Persoonlijk




Mijn liefste liefste Melissa, Simone, Jessica, Ella, Michelle, Melissa, Sarah, Sanne,

Ik moet even iets kwijt...
Ik krijg het gevoel dat ik jullie aan het verliezen ben :'(
Misschien is “Out of sight, out of mind” waar... Dat is niemands schuld, misschien is dat gewoon hoe het werkt. Life goes on...
Maar ik haat het! Weet je hoe freakin horrible het is als je beste vriendinnen aan de andere kant van de wereld zitten!
Vergeef me voor dit negatief berichtje, maar dit is hoe ik me voel. Het is zeker de stress...
Maar ALS je dit leest, reageer alsjeblieft op dit bericht, hier op m'n blog, en vertel me wat je bezig houdt, wat je op je hart hebt, wat je hebt meegemaakt of waar je naar uit ziet... alsjeblieft. Want ik geef om jullie en ik wil weten hoe het met je gaat...

Loads of love
Joga

5 opmerkingen:

  1. Hee lieve liefste Joanelle <3
    Ik heb je op msn al bijgekletst dus van mij weet je t wel, maar hier mijn reactie omdat je t zo lief vraagt <3

    Your smile makes me feel happy

    dus blijven lachen alsjeblieft!

    xoxoxoxox liefs je Jiska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Joga,
    Mij zul je zeker niet verliezen hoor;)
    maar dat heb ik je al gezegd he:P
    xoxoxoxoxo
    Je dinnetje:D
    -kleine voor de duidelijkheid;)-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik val compleet buiten het rijtje (niet erg, want ik hoor ook niet in dat rijtje!) .. maar ik kijk uit naar de dag dat je weer naar Nederland komt. Al is het maar voor even, het zou leuk zijn je weer te zien. Want ja, die ene minuut was kort. Te kort. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje Jiska en Mel! Jullie zijn echte vriendinnen <3
    En natuurlijk 'n speciaal dankje aan William voor het volgen van mijn blog, terwijl hij "buiten het rijtje valt", haha!

    xJoga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hii joog :)

    Niet verdrietig zijn hoor! We denken nog wel aan je! En ik heb mijn joga-armbandje nog steeds om! Je weet wel die, die ik in de wereldwinkel heb gekocht (toen jij aan de kassa stond) voordat je weg ging! :D
    Een van de weinige die altijd om zit! :D

    En vind het leuk om soms op msn even te babbelen :D Hier gaat alles ok hoor verder! Koud weer, brrr. Succes met je examens nog!

    xx
    Melissa de groteeee!

    BeantwoordenVerwijderen