woensdag 5 augustus 2009

nog even snel

Zit nog thuis. We kunnen elk moment vertrekken. Mellie zit naast me. M'n laatste minuutjes in Nederland. De laatste nachten kon ik gewoon niet slapen omdat ik zoveel na moest denken aan alle leuke dingen die ik hier heb meegemaakt. Moet even de katten voeren. Voor het laatst.

Nu Melissa (A) hier even..
Joga is de katten voeren. Het wordt moeilijk straks afscheid te nemen, maar het zal toch moeten. Ik zie Joanelle dan meer dan een jaar niet, het wordt echt heel moeilijk. Joanelle is echt m'n aller beste vriendin, kun je voorstellen dat je zonder moet doorgaan? Ookal is het eigenlijk niet helemaal zonder, we houden namelijk contact via mail, msn, skype, en heel misschien sms, maar dat is heel duur. Ik heb echt een hele leuke tijd gehad, sinds ik Joga in groep 5 leerde kennen...
Maar Joanelle is terug dus zij gaat nog even iets schrijven..
byebye!

Thnx Mel! Ik moet nu echt gaan. De spullen worden in de auto geladen. Papa gaat ons brengen, hij blijft nog 'n halfjaar in NL. M'n volgende bericht zal in ZA zijn.
Ik ga jullie missen.

2 opmerkingen:

  1. Wij gaan jou ook missen Joanelle <33

    Het afscheid was te zwaar en niet te doen eigenlijk. Ik kon geen afscheid van je nemen. Maar weet, waar je ook bent, hier staat altijd een deur voor je open!!
    We houden contact, zoals Melissa al zei, we msnen, mailen, smsen, mama lief aankijken om te bellen x'] En we gaan natuurlijk afspreken! Wij komen een keertje Zuid-Afrika bewonderen en jij komt gewoon nog een keertje Nederland bezoeken :D!
    Out of sight, still in my mind <33

    xx Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad moontje!
    Ik kan het nog steeds niet geloven dat Joga er niet meer is als ik terug ben uit Polen.
    Damn, Ik had niet verwacht dat het zo zuur zou voelen :O
    Echt slecht.
    In ieder geval, ik hoop dat alles goed gaat daar in het verre zuiden ^___^
    Aimissyou!

    xoxo Ella

    BeantwoordenVerwijderen