maandag 3 augustus 2009

Gift wall

Thanks iedereen voor de afscheidskadootjes!


filmpje van Dilayda

de fotoalbum van de meiden <3


van Melissa K.


Tsja, en dan krijg je een mailtje of je iets zou willen schrijven, als je dat leuk vindt. Maar, wat moet je dan schrijven? Ik wil zoveel vertellen, maar hoe ik het ook maar enigszins goed op papier krijg, geen flauw idee! Ik denk dat ik het maar gewoon probeer ;-)!

Ik heb niet echt een specifiek moment dat me doet denken aan jou Joog, maar wel heel veel mooie herinneringen. En dat is van een hamburger eten in Duitsland, tot en met optreden op het MaasWaal podium.

De laatste dagen waren heel erg indrukwekkend, af en toe emotioneel, maar vooral ook vol fun! En dat vind ik toch wel het belangrijkste. Natuurlijk ga ik je heel erg missen. Ik kan nu niet spontaan langskomen, of vragen of je mee gaat naar een of ander concert van een band. Jij zult voorlopig niet meer opgewekt vragen of ik mee ga naar een of ander festival, of mee ga hardlopen.

En hoewel ik dat heel erg ga missen, zie ik het toch positief in. We hebben gewoon een kei leuke tijd samen gehad, die zal ik me ook altijd blijven herinneren. Ik hoop dat je een nog leukere tijd in Zuid-Afrika gaat krijgen en net zo spontaan mag zijn zoals je ook bij mij was!

You’ll be always on my mind <3

Kusjes en veel liefs,
Simone



van Chantal en Mirjam

van Melissa A.


van Tyrza en Vivian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten