dinsdag 26 januari 2010

Happy New Year?? Happy Valentine's Day!

Avontuurlijk, jaja!

Heyhey!
Eén achtste van het jaar is al voorbij, ik voel me echt schuldig. Maar ik moet nog zeggen: Mag jou 2010 vol inspiratie, liefde, creativiteid en blijheid zijn!
En uhm, laat dit blogbericht maar mijn valentijnskadootje aan jou zijn.

De Decembervakantie hier is inderdaad A++, haha! Concert gehouden, gezwommen, gedanst, ge"braai"d, familie op bezoek gehad, Kerst gevierd, kinderen opgepast, mensen leren kennen, speciale banden gebouwd. Kortom baie lekker gekuier! :)
In de vakantie heb ik ook voor het eerst gevoeld dat ik echt een speciale vriendschap met m'n nichtje (4jaar jonger) en neefje (1 jaar jonger) kreeg! Om zo close te zijn met familie was een nieuwe ervaring voor mij, maar een uberleuke ervaring!

De school is pas 'n maand begonnen en ik ben nu al kapot achter met m'n werk! Maar het werd nu echt tijd om blogbericht ertussen te proppen voor jullie. Eindexamenjaar is geen spelletje! Maarja, ik ben natuurlijk niet alleen bezig met schoolwerk. Ik ben met m'n ballet begonnen. Ik wilde tijd spanderen met een speciale persoon. Vorig weekend zijn we met het toneelgezelschap naar Kleinfontein gegaan, om het toneelsuk "Kruger breek die pad oop" weer op te voeren. Ik ben nog betrokken bij de radioprogramma Koorlog. En er is een nieuw "maaitjie" in de school gekomen. Ze is vier jaar jonger dan ik, maar we komen goed over de weg. Er zijn maar weinig vriendinnetjes voor mij in het dorp, dus ik ben er wel blij over. Zij en ik waren de afgelopen week ook erg druk met regelingen treffen voor Valentijn. Morgenavond houden we een Valentijns modeparade en dans. En we hebben op school zo'n actie dat je hartjeschocolaatjes kunt sturen naar iemand.
En en en... ik heb een katje gekregen! Klein dingetje, zo'n 6 weken oud, grijs met strepen en witte pootjes. Z'n naam is Horatio. :)
Dusja, dingen gaan nogals crazy hier! Denk alsjeblieft niet dat ik jullie vergeet...

Geniet carnaval en sterkte in de kou daar! (Twee begrippen waarover ik verbaasd ben hoe snel ik van ze vervreemd ben geraakt.) Mag dit een superliefdevolle dag zijn voor jou. Je hebt ieder geval al een beetje liefde uit Orania uit!


Oraniaroosje


Pink lips. Mwah

6 opmerkingen:

  1. Hee joog :D
    Ziet er naar uit dat je het erg leuk hebt daar! Al die dingen waar je aan mee doet enzo, poehpoeh, waar hal je de tijd vandaan :'D
    Wat leuk dat je een katje hebt gekregen! Horatio haha, van CSI Miami :'D
    (wij hebben bij papa ook al dik een half jaar dit ukkie erbij: http://i189.photobucket.com/albums/z101/xMelissa-/Untitled-1copy-2.png Ik weet niet of ik d'r al heb laten zien Ö)

    xx
    Melissa :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt leuk :'D kerst vieren in je zomervakantie XD moet vast wel anders zijn :G kerst & zwembad ipv kerst & sneeuw, want dat hadden wij dan dit jaar XD
    Leuk man dat valentijngedoe : D je bent echt best wel veel bezig met dingen buiten school Ö eerst dat dansen, en als die feestjes en en valentijn dus :D komen ze bij ons aan met die afgezaagde rozen _O-

    Wie is dat die dat roosje vast houd btw? ;hah
    En en ik wil een foto van dat nieuwe katje eigenlijk! :D

    Ohja! k vergeet het bijna. Bij ons op tmf is zn zuid afrikaanse groep er steeds op XD
    die antwoord heten ze. Echt vet koel _O- maar doet me natuurlijk weer aan jou denken. die wijk waar ze die clip hebben opgenomen lijkt n beetje op die foto die jij stuurde.
    Maargoed, lachen liedje :'D

    Ik mis je!
    Super veel succes in dit moeilijke jaartje voor jou Ö

    <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De volgende keer zal ik er een pic van het katje bij doen. Ik vond de rozen wel 'n leuk idee. Stel je voor dat 'n jongen je 'n roos stuurt, da's superromantisch :P Maarja, jullie hadden dus niet 'n schoolfeest, ofzo, voor Valentijn?
    Dat roosje wordt vastgehouden door een basisschoolmeisje bij ons. Toen ik die foto nam was ik aan het opassen.

    Weetje wat het grappige is... ik had nog nooit gehoord van Die Antwoord, voordat m'n vader me erover vertelde. En Jack Parrow, ofzo.


    Ohja, Melissa, idd, helemaal vergeten van Horatio in CSI! Wij dachten meer aan Hamlet van Shakespear en Horatius uit te mythologie.

    xo
    Joga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joanelle hulle ken al vir "Die Antwoord" in Nederland, dit is grappig.

    Link naar Orania fotos:

    http://picasaweb.google.com/ludwig.everson/0912Orania#

    Copy en paste naar browser.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super bedankt voor de foto's : D geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weetje wat ik laatst hoorde op de radio? :'D
    Die Jack Parrow waar jij het over had :'D
    Echt heel grappig! zn liedje heette 'cooler als ekke' ofzo XD
    Dat heb je met dat WK in ZA hé, alle muziek komt overwaaien ; ]

    Ik vind het leuk! En ik wacht op nog een blog ^^
    Groetjes! Ella &Kleine IJsbeer van ons die ernaast zit :D

    We missen je!

    BeantwoordenVerwijderen