donderdag 3 december 2009

DE DANS!

Arno heeft de dans die ik donderdagavond heb gedaan (zie vorige bericht) opgenomen met z'n telefoon. Ik heb het op YouTube geupload, yay! Dus check it:

Joanelle aan het dansen bij Volkskool Orania

En dit fotootje wil ik ook aan jullie laten zien!

Dit zijn dus m'n twee beste Orania vriendinnen. Het zijn zussen. En we staan in Orania's klerenwinkel! Ze verkopen daar alleen tweedehands spul, haha. Zien we d'r niet retro uit? :D De foto staat al een tijdje op facebook. Ik wil jullie echt aansporen om met me communiceren op facebook. Facebook is het hier. Er staat ook een andere versie van de dans op facebook, die wat duidelijker is. Maar dat was maar een oefening zegmaar.

De dans op facebook!

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn de Strydom-meisjes!

    Ik volg met veel plezier jouw belevenissen in Orania. Ga vooral door met het schrijven!

    Groetjes vanuit een regenachtige Sinterklaasavond in Nederland.

    Marcel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hii Joog :D
    Ik wilde nog even reageren ^^
    Ten eerste, Superbedankt dat je nog steeds voor ons schrijft Ü
    lachen dat kledingwinkeltje :D maar ik hoop toch wel daje betere kleren aan hebt ;) , en ik herkende je bijna niet op dat filmpje zeg -hihi- maar het zag er heel pro uit Ü

    Bij ons gaat het wel goed,
    Ik sta alleen wel een 2,7 voor natuurkunde, en een 5,4 voor scheikunde Ö
    maar voor de rest allemaal voldoende!
    En nu, hebben we eindelijk kerstvakantie, ik ga weer naar Groningen, en Nieuwjaar gaan we [niet allemaal] bij Sanne vieren, Maar zonder jou ._. en zonder chocofondu :C
    Hele fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar voor straks Ü

    Ik [We eigenlijk] missen je nog steeds </3

    BeantwoordenVerwijderen